loading...
سایت رسمی هواداران حمید عسکری
بنر سایت خاص عسکری
آخرین ارسال های انجمن
الیاس بازدید : 289 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

گفت و گو ویژه هفته نامه سروش با حمید عسکری

حمید عسکری : مطابق سلیقه مخاطب قدم بر میدارم ...

اواخر اسفند 85 بود که با انتشار قطعه "قسمت " در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت.با انتشارآلبوم "کما 1"  توجه بسیاری از رسانه ها و مردم به او معطوف شد و در ادامه با انتشارآلبوم "کما2 " و " کما 3" و " خوشبختی" روز به روز بر شمار طرفدارانش اضافه شد و توانست همزمان با آهنگسازی و ترانه سرایی خوانندگی تیتراژ چند مجموعه تلویزیونی را هم بر عهده بگیرد . حمید عسکری که از سال 1377 فعالیت خود را در حوزه موسیقی به طور جدی آغاز کرده بودموفق شد برای اولین بار تیتراژ آغازین و پایانی مجموعه تلویزیونی  " دختران حوا" به کارگردانیحسین سهیلی زاده را که پاییز 91 از شبکه تهران پخش شد بخواند.بعد از پخش این مجموعهدر مهر 93 تیتراژ مجموعه تلویزیونی "رخصت" به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی(کاری از گروه فیلم و سریال شبکه قرآن و  معارف سیما) را اجرا کرد.عسکری می خواهد آلبوم جدیدش را اوایل فصل بهار وارد بازار کند. او به تازگی به عرصه بازیگرینیز راه یافته است. ما نیز تصمیم گرفتیم به بهانه نوروز و پر کار بودن این خواننده جوان در تلویزیونو با او گفت و گو کنیم ...

از آلبوم جدید چه خبر؟ این روزهایتان چگونه می گذرد؟

آلبوم جدید مراحل خوبی را پشت سر گذاشته و ان شاالله اوایل بهار منتشر می شود.این روزهای آخر سال هم بیشتر مشغول اجرای کنسرت هستم

قطعاتی که به تازگی منتشر کرده اید توانسته نظر مخاطبان را جلب کند؟

من چند قطعه منتشر کردم که آخرین آنها به نام " اسمم هنوز روته " جزو قطعات محبوب از نظرمخاطبان در سایت موسیقی ما انتخاب شد

سلیقه مخاطبان در ساخت آلبوم چقدر برایتان اهمیت دارد؟

صد در صد اهمیت دارد.مخاطبانی که کارهایم را گوش می کنند سبک موسیقی من را دوست دارندزیرا این هم سلیقه بودن سبب شده تا با کارام ارتباط درستی برقرار کنند.من تمام نظراتشان رادر شبکه های اجتماعی می خوانم و سعی ام بر این است که مطابق سلیقه مخاطبان جلو بروم.

در آلبوم جدید ترانه ای هم سروده اید؟

بله ترانه یک قطعه از آلبوم

اخیرا پا به عرصه بازیگری هم گذاشته اید از بازی در فیلم " شانس عشق تصادف" راضی بودید؟

بله البته من دو فیلم سینمایی کار کردم .فیلم " دو دوست " به کارگردانی آقای بانکی بهفضای موسیقی  بیشتر نزدیک بود .خودم آن را بیشتر می پسندم . در فیلم سینمایی"شانس عشق تصادف" به عنوان بازیگر حضور داشتم و از نظر خودم که تا به حال در فیلمیبه ایفای نقش نپرداخته بودم توانستم از عهده اش بر بیایم. امروزه هنرمندان زیادی به عرصه هایهنری دیگر وارد می شوند.

آیا می توان جای پیشرفتی در این حوزه ها برایشان متصور بود؟

بله اگر خواننده ای در سینما حضور پیدا کند قطعا در حرفه اصلی اش یعنی موسیقی دیده می شودچون حضور در سینما به دلیل نداشتن تبلیغات موسیقی در کشور برای خوانندگان نادیده گرفتهمی شود.من بعد از بازی در دو فیلم این تاثیر را در حوزه خوانندگی دیدم.

تا چه زمانی می خواهید بازیگری را ادامه دهید؟

ادامه نمی دهم.گاهی پیش می آید یک بازیگر آلبوم موسیقی بیرون می دهد  که این کار اتفاقیبوده است اگر خواننده ای هم فیلمی بازی می کند قرار نیست برای همیشه در کارها حضور داشتهباشد. فکر نمی کنم خوانندگان و بازیگران اگر در عرصه دیگری به جز حرفه اصلی شان قدم بردارند.آن را به طور جدی تا آخر دنبال کنند.

اسم آلبوم تان چیست و در این آلبوم با چه کسانی همکاری کرده اید؟

نام آلبوم هنوز مشخص نشده و فکر می کنم در لحظات آخر انتشار نامش را انتخاب کنیم . درقسمت تنظیم قطعات با شهاب اکبری کوشان حداد مسعود جهانی پوریا حیدری و در قسمتترانه با کاظم موسوی امیر بذر افشان علی عباسی و علی ایلیا همکاری کرده ام.

با توجه به اینکه به نوروز نزدیک می شویم سال 93 برایتان چطور گذشت؟

سال 93 یکی از بهترین سال های کاری من بود از نظر اجرای کنسرت و جمع آوری آلبوم جدیدو خواندن تیتراژهای تلویزیونی باید بگویم یکی از بهترین سال های زندگی ام بود و حتی توانستمدر دو فیلم سینمایی به ایفای نقش بپردازم.

پیشنهاد جدیدی برای بازی در فیلم سینمایی دارید؟

پیشنهاد زیاد دارم اما متاسفانه به دلیل نداشتن شرایط مناسب نتوانستم قبول کنم.

خاطره ای از سفره هفت سین دارید؟

بله یادم هست در برج های دوقلو کوالالامپور کنسرت داشتیم آن موقع نزدیک سال تحویل بوددر آنجا سفره هفت سین پهن کرده بودند که واقعا برایم جذاب بود و در ذهنم مانده...

و در آخر ...

تشکر می کنم از هفته نامه سروش و تمام رسانه های خبری که در سال 93 بسیار فعال بودند.رسانه ها با اخبار به روزشان رویدادهای مختلف فرهنگی و هنری را پوشش می دهند . می دانمکار  شما سختی بسیاری دارد . و برای همگی آرزوی سلامت می کنم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین قطعه البوم از عشق؟
    تبلیغات
    پیج اینستاگرام سایت
    نرم افزار اندروید سایت

    ستاد ساماندهی کشور

    سایت خاص عسکری در تاریخ 28 اردیبهشت 94 در سایت ستاد ساماندهی کشور ثبت شد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 279
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 711
  • آی پی امروز : 103
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 1,216
  • باردید دیروز : 239
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,508
  • بازدید ماه : 7,842
  • بازدید سال : 37,696
  • بازدید کلی : 1,547,788
  • تبلیغات

    صفحه فیسبوک حمیدعسکری

    کنسرت های اینده

    برنامه کنسرت های اینده
    تبادل لینک