loading...
سایت رسمی هواداران حمید عسکری
بنر سایت خاص عسکری
آخرین ارسال های انجمن
الیاس بازدید : 405 شنبه 13 تیر 1394 نظرات (0)

حميد عسکري در جمع کودکان بي‌سرپرست

زندگي جاي اين بچه‌ها داستان ديگري دارد

حمید عسکری خواننده نسل جوان و پاپ ایران از موسسه گلستان علی (ع) و خانه هایفرزندان موسسه بازدیدکرد .

حمیدعسکری ابتدا با حضور در دفتر مرکزی موسسه گلستان علی (ع) و گفتگو با مدیر عاملموسسه،با فعالیت ها و خدمات و عملکرد گلستان علی (ع) در زمینه نگهداری فرزندان ،موفقیت ها ی آنها در رشته های ورزشی، تحصیل و برنامه های فرهنگی ،آموزشی ،اشتغال،مسکن ،ازدواج و…آشنا شد .

وی سپس در مجتمع محمدی حضور یافت و لحظاتی را با فرزندان پسرموسسه گذراند و از نزدیک با آنها به گفتگو پرداخت. آقای عسکری در ادامه با حضور در خانه آشیان محبت بهگفتگو با فرزندان دختر پرداخت و درباره تحصیل و موفقیت های درسی و ورزشی این عزیزانسئوالاتی کرد.

این خواننده نسل جوان در خاتمه بازدیدهای خود در خانه فرزندان فکور و در جمع فرزندان پسرنوجوان و جوان حضور یافت و پای صحبت های آنها نشست و به سئوالات مختلف آنها در زمینهنقش موسیقی، موفقیت در رشته های هنری تاثیر زحمت و تلاش برای رسیدن به هدف پاسخ داد.

حميد عسکري در جمع کودکان بي‌سرپرست

زندگي جاي اين بچه‌ها داستان ديگري دارد

حميد عسکري هم به دعوت موسسه خيريه گلستان علي(ع) در بازديد از کودکان بي‌سرپرستحضور داشت، درمورد اوضاع اين کودکان با او به صحبت نشستيم:

آيا اولين بار است که يک مرکز نگهداري ايتام را از نزديک مي‌بينيد؟

بله

در اين اولين ديدار چه چيز توجه‌ شما را جلب کرد؟

وقتي اين بچه‌ها را ديدم توي نگاهشان يک غم خاص سنگيني مي‌کرد، چهره‌شان افسرده بود،اين حالت آن‌ها خيلي مرا تحت تاثير قرار داد. تنها مي‌توانم بگويم بايد همه‌ ما دست به دستهم بدهيم و اين غم را کم کنيم.

حضور هنرمندان و بازديدشان از اين کودکان چه تاثيري مي‌تواند در زندگي‌ آن‌ها داشته باشد؟

هم يک کار فرهنگي است و هم يک کار تبليغاتي. شايد بتواند نگاه چند نفر ديگر را به خاطر حضوريک هنرمند به آن کار جلب کند، اما به نظر من اين کافي نيست ما بايد کاري کنيم، که برايآن‌‌ها درآمدزايي داشته باشيم، من خودم به عنوان يک هنرمند حاضرم که اگر مسئولان زيرساخت‌هاي لازم را مهيا کنند کنسرت‌هايي بگذارم که عوايدش به نفع اين کودکان باشد.لازم است تاکيد کنم که اطمينان داشته باشيد که نه تنها من حاضر به انجام چنين کاريهستم بلکه بيشتر هنرمندان حاضرند از اين دست کارها انجام دهند، منتها مسئولان بايدتسهيل کننده اين راه براي ما باشند.

اگر شرايطش را داشته باشيد فرزندي را به سرپرستي قبول مي‌کنيد؟

رو راست بگويم نه، چون اين بچه‌ها نياز به اين دارند که در کنارشان باشي، نيازهاي عاطفي‌شانرا برطرف کني اما من به خاطر کارم آنقدر سرم شلوغ است که به خانواده‌ام هم نمي‌توانمزياد برسم، ولي هرکار ديگري از دستم بربيايد دريغ نمي‌کنم.

تا به حال فکر کرديد اگر جاي يکي از اين‌ها بوديد الان حميد عسکري اوضاعش چگونه بود؟

جاي بچه‌هاي اينجا نه، اما گاهي اين بچه‌هايي که سر چهارراه‌ها گل مي‌فروشند را مي‌بينم بهاين موضوع فکر مي‌کنم که اگر جاي يکي از اين‌ها بودم الان کجا بودم؟ البته خود من هم در يکخانواده متوسط بزرگ شدم و دريک خانواده مرفه زندگي نکرده‌ام، اما خوب زندگي جاي اينبچه‌ها يک داستان ديگري دارد، فکر کنيد چقدر استعداد و توانايي دراين ميان از بين رفته ‌است.

زيباترين تصويري که از اينجا به يادتان خواهد ماند چيست؟

قشنگترين چيزي که من در اينجا ديدم اين بود که کساني هستند که بدون هيچ چشمداشتي و با هزينه خودشان به اين بچه‌ها خدمت مي‌کنند. آدم با ديدن اين انسان‌ها احساسمي‌کند هنوز انسانيت بطور کامل از بين نرفته است.

قول مي‌دهيد که براي اين بچه‌ها يک آهنگ بسازيد و بخوانيد؟

قول مي‌دهم اولين باري که يک حس واقعي به من دست داد حتما آهنگي بسازم و اجرا ‌کنم.در حاشيه‌ دخترهاي سه، چهار ساله‌ وقتي چشمشان به حميد عسکري افتاد از سر و کولشبالا مي‌رفتند يکي موبايلش را در دست گرفته بود، ديگري نشسته بود روي پايش و با او صحبتمي‌کرد، يک نفرشان هم گير داده بود که چرا جوراب ندارد! و اينقدر برايش عجيب بود کهفکر مي‌کرد جوراب‌هايش سوخته است و ديگر کسي برايش جوراب نمي‌خرد.در خوابگاه دختران 7 تا 14 سال اما شرايط متفاوت بود، برخي از آن‌‌ها عسکري را مي‌شناختند،او نيز يکي از معروفترين آهنگ هايش به نام «قسمت» را به خواست دخترها اجرا کرد. وقتيبچه‌ها از او خواستند تا اين آهنگ را بخواند به شوخي گفت: «اين آهنگ را 10 سال پيش خوانده‌امو احتمالا آن موقع شما 3-2 ساله بوده‌ايد، چطور آن را به ياد داريد؟» در حين اجرايش هم با نرم‌افزار گيتاري که روي تلفن همراهش نصب بود علاوه بر خواندن کمي از ملودي اين آهنگ را نواختکه فيلم اين اجرا را برايتان در سايت جيم قرار دادیم

دانلود ویدیو شعرخوانی حمید عسکری برای کودکان بی سرپرست

«« اینستاگرام رسمی سایت : khasaskari لطفا follow کنید »»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین قطعه البوم از عشق؟
    تبلیغات
    پیج اینستاگرام سایت
    نرم افزار اندروید سایت

    ستاد ساماندهی کشور

    سایت خاص عسکری در تاریخ 28 اردیبهشت 94 در سایت ستاد ساماندهی کشور ثبت شد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 279
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 711
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 1,374
  • باردید دیروز : 239
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,666
  • بازدید ماه : 8,000
  • بازدید سال : 37,854
  • بازدید کلی : 1,547,946
  • تبلیغات

    صفحه فیسبوک حمیدعسکری

    کنسرت های اینده

    برنامه کنسرت های اینده
    تبادل لینک