loading...
سایت رسمی هواداران حمید عسکری
بنر سایت خاص عسکری
آخرین ارسال های انجمن
الیاس بازدید : 551 دوشنبه 15 تیر 1394 نظرات (3)

حمید عسکری از زندگی تاهلی و آلبوم جدیدش " از عشق " می گوید

همسرم نمی خواهد عکسش در مجله چاپ شود!

حمید عسکری با آهنگ "قسمت" یک شبه ره صد ساله را رفت و در چشم بر هم زدنی به چهرهاول موسیقی پاپ در سال های نخست دهه 80 تبدیل و به مرور آثارش همه گیر شد .آلبومش رکورد بالای یک میلیون نسخه فروش را کسب کرد و با شروع کنسرت هایش توانستخیلی زود اسم و رسمی در کند.سر و صداها درباره آلبوم و آثارش به آن سوی آب ها هم رفت.وقتی آلبومش با عنوان آلبوم جدید "شادمهر" در ایران دست به دست می شد.این خواننده کهبعد از انتشار آلبومش دیگر به خوبی جریان بازار را به دست گرفته بود، با انتشار سه گانه "کما"مسیرش را در بازار ادامه داد و "خوشبختی" و "از عشق" آخرین محصولاتی هستند که با صدایاین خواننده وارد بازار موسیقی کشور شده اند.آلبوم هایی که هرگز موفقیت آلبوم نخست اینخواننده را برای او در پی نداشتند و همیشه اولین چیزی که با آوردن نام این خواننده در ذهندوستداران موسیقی متبادر می شود .آلبوم " کما " و قطعاتی چون "قسمت"، "تلافی" و ...بوده و هستند.او حالا کوله باری از تجربه و البته شناخت موسیقی کشور پیدا کرده ،اثر جدیدشرا به بازار فرستاده و حتما می شود خیلی دقیق تر و جدی تر با او درباره این روزهای بازارموسیقی کشور گپ زد، آلبوم هایی که به بازار آمده و اتفاقات جدیدی که نسل جدید موسیقیکشور آنها را رقم زده اند.

* آلبومت منتشر شده . می خواهم بدانم برای مخاطب کم حوصله این نسل موسیقی کشوردر آلبوم جدید چه فکرهایی کرده ای؟

این مشکل برای خواننده های کار اولی است اما برای من که 10 سال است دارم آلبوم بیرونمی دهم ،این مشکل دیگر وجود ندارد و اتفاقا مخاطبم پر حوصله است و اگر چه الان زود استبرای صحبت در مورد استقبال مردم اما در همین روزهای اول هم مخاطبانم استقبال خوبی ازآلبوم کرده اند و از آن راضی هستند.

*حضور مسعود جهانی که عمدتا با آثار" آرمین " شناخته می شود در آلبوم تو بسیار جالب بود .در خصوص این همکاری صحبت می کنی؟

مسعود آدم با استعداد ،به روز و موفقی است که خیلی به آلبومم کمک کرد.او تنظیم کننده بسیارموفقی استو استعداد خوبی هم دارد ، به همین دلیل ما از او در این آلبوم استفاده کردیم کهخوشبختانه خیلی هم کمک مان کرد.

*در آلبوم های بعدی باز هم از او استفاده می کنی؟

هر آلبومی فکر و ایده خودش را دارد.ابتدا باید ببینیم نتیجه حضور او در آلبوم مان چه می شود.امیر بذر افشان وقتی در آلبوم خوشبختی برای اولین بار با ما همکاری کرد ترانه سوءظن وهوای گریه که جز کارهای پر مخاطب بودند را با ما ارائه کرد ، همین مساله باعث شد تا بازهم از او استفاده کنیم.اگر حضور مسعودو همکاری با او هم اینقدر نتیجه بخش باشد قطعا درکارهای بعدی هم از او استفاده خواهیم کرد.

*هنرمندان دیگری هم که در آلبومت همکاری دارند هم از تیم قبلی و ثابت خودت هستندکه این نشان از وفاداری ات به آنها دارد.

بحث وفاداری چیز دیگری است اما وقتی یک موزیسین مثل شهاب اکبری خودش را در آلبوم هایمثابت کرد حتما باز هم از او استفاده می کنم.او با خواننده های مختلف مثل محسن یگانه وعلی لهراسبی کار کرده و آدم موفقی است.شهاب یکی از نقطه قوت آلبوم من است یا پوریاحیدری و کوشان حداد آنقدر خودشان را ثابت کرده اند که باعث شده اند من دوباره با آنهاهمکاری داشته باشم.برای من همکارانم همیشه مهم ترین و با ارزشترین آدم ها هستند.

*آلبومت را به نیما وارسته تقدیم کردی،یک اتفاق جالب در سالگرد فوت او.

به هر حال همه می دانند نیما سال ها در ارکستر من زحمت کشید و ما رفاقت خوبی با همداشتیم به همین دلیل و به پاس زحماتی که کشید و به یادش این آلبوم را تقدیم او کردم.

*بعد از یکسال مرگش را باور کرده ای؟

نه هنوز باور نکرده ام که نیما فوت کرده و احساس می کنم همیشه کنار ماست.

*بالاخره توانستی سر خاکش بروی؟

نه هنوز نتوانستم بروم.واقعا توان رفتن بر سر مزارش را ندارم.نمی توانم سر مزار آنهایی که برایمن محبوب و دوست داشتنی هستند بروم،همان طور که تا به حال سر خاک ناصر حجازی هم نرفتم.واقعیت این است که باور مرگ شان برایم خیلی سخت است.

*خودت دوست داری حمید عسکری به عنوان خواننده ای که آثار پر انرژی و ریتمیک می خواندبین مخاطبان شناسانده شود یا دوست داری تو را با عاشقانه هایت بشناسند؟

من کاری ریتمیک و پر انرژی مثل " هیشکی مثل من تو رو دوست نداره " یا " تلافی " و  "خوشبختی " را داشتم و کارهای عاشقانه ای مثل ستاره،بزن بارون،اگه به تو نمیرسم و ...را هم خوانده ام .یک خواننده نباید فقط یک بعدی بخواند و هر چه تنوع بیشتری در آثارش داشتهباشد موفق تر است . به همین دلیل من سعی کردم به این شیوه عمل کنم.

*تو می توانی با توجه به تجربه چندین ساله ات از فضای موسیقی پاپ درباره سلیقه مخاطبامروزی بازار به خوبی اظهار نظر کنی.فکر میکنی ذائقه این نسل در بازار کنونی بیشتر چهنوع آثاری را می پسندد؟

هیچ نوع خاصی را نمی توانم اسم ببرم چرا که مردم کار خوب را می خواهند چه رپ باشد،چه سنتی،چه پاپ و ... برای آنهایی کار خوب مهم است ،موسیقی که بتواند حرف دل مردمباشد.آنها می خواهند حرف دل شان موسیقی زده شود.

*تجربه های موفق و آلبوم های پر فروش را در بازار موسیقی کشور داشته ای و همین باعثمی شود انتظارات از تو در آثار جدیدت بیشتر شود.اگر قرار باشد درباره آثاری که این روزها بهبازار آمده اند اظهار نظر کنی ،کدام آلبوم را موفق می دانی؟

من به عنوان یک همکار نمی توانم آثار دوستانم را نقد کنم یعنی هیچ وقت این اجازه را به خودمنمی دهم اما برای تمام همکارانم آرزوی موفقیت دارم.

*در یادداشت کوتاهی که در کاور آلبوم نوشته ای قطعه " عشق تو " را به همسرت تقدیمکرده ای ،آیا روایت ترانه این قطعه داستان یا ماجرای خاصی داشت؟

ترانه " عشق تو " تقدیم به همسرم است،کسی که طی این مدت ها با حوصله و صبوریشرایط کاری و مسافرت هایم را درک کرد و همیشه شرایط آرامشم در منزل مهیا کرد تا بتوانمبا حوصله کارهایم را دنبال کنم ،به همین دلیل و به پاس همه خوبی هایش این ترانه راتقدیم او کردم.

*کمتر از همسرت عکسی در رسانه ها پخش شده ،چرا؟

کمتر که نه،تا به حال هیچ عکسی از همسرم در رسانه ها پخش نشده است.

*خودت با این مسئله موافق نیستی؟

نه اصلا اینطور نیست.همسرم خودش تمایلی به چاپ عکس هایش در رسانه ها و مجلاتندارد. او اهل مصاحبه هم نیست و با وجود اینکه خیلی از مجلات از او این در خواست راداشته اند،خودش با این مسائله موافقت نمی کند و من هم به نظر او احترام می گذارم.

*ترانه ای که به او تقدیم کردی را خودت طرحش را دادی؟

ترانه در ذهنم بود و تکه هایی از آن را به امیر بذر افشان گفتم و او این ترانه را گفت.

*همسر شما کدام یک از آثار این آلبوم را بیشتر می پسندد؟

او قطعه یک را بیشتر دوست دارد و به من می گوید این کارت قوی تر است.

*به همین دلیل حتما این ترانه را با انرژی بیشتری در کنسرت هایت می خوانی؟

یک جورهایی همین طور است و من به خاطر اینکه او این ترانه را دوست دارد به این ترانه علاقهبیشتری دارم.

*خودت از بین قطعات این آلبومت کدام را بیشتر دوست داری؟

واقعا نمی توانم بگویم کدام را بیشتر دوست دارم . به هرحال به هر کدام شان یک احساسخاصی دارم و از تک تک این ترانه ها موقع ساخت خاطره دارم.همه آنها را دوست دارم و برایهمه آنها زحمت کشیده ام تا بتوانم کار خوب به مردم ارائه بدهم .امیدوارم مخاطبانم هماز یکایک آثارم خوش شان آمده باشد.

*چه سر انجامی برای این آلبوم تصور می کنی؟

اصلا معلوم نیست و نمی توانم پیش بینی در این باره داشته باشم اما می توانم بگویم درتهیه آلبوم خیلی زحمت کشیدم و هیچ کم کاری نکردم. تمام تلاشم را انجام دادم تا آلبوممکار خوبیاز آب در بیاید و امیدوارم مخاطبانم هم از آن راضی باشند.

*می گویند حمید عسکری در مواجهه با طرفدارانش به شدت مغرور است،این موضوعصحت دارد؟

واقعا نمی دانم چرا به ظاهر من می خورد که آدم مغروری باشم در صورتی که همه آنهاییکه مرامی شناسند و از نزدیک با من برخورد داشته اند،می دانند که اصلا چنین شخصیتیندارم،اتفاقا مخاطبان و مردم را خیلی دوست دارم و برای آنها ارزش زیادی قائل هستم.

*ایده کاور روی آلبوم با خودت بود؟

ایده را طراح داد اما خودم هم دوست داشتم و فکر کنم کار قشنگی بود.

*تو جزو آن هنرمندان فوتبالی هم هستی که بارها از علاقه ات به استقلال حرف زده ای؟

من از بچگی استقلالی بودم اما همیشه برای هواداران پرسپولیس هم احترام زیادی قائلهستم .درست است که در فوتبال رقابت وجود دارد اما همیشه رفاقت هم بین استقلالی هاو پرسپولیسی ها وجود داشته که به نظرم این هم جزء زیبایی های فوتبال است.

*حضور احتمالی منصوریان به عنوان سر مربی در استقلال را چطور ارزیابی می کنی؟

منصوریان برای استقلال فوق العاده است .او یکی از بهترین مربیان فوتبال است که کارنامهدرخشانی در این فصل از خود به جا گذاشته است.او مربی باهوشی است که تیمش بهترینبازی ها را در این فصل انجام داد و چیزی از قهرمانی کم نداشت.با این شرایط من دوستدارم او در فصل جدید به عنوان سر مربی روی نیمکت استقلال بنشیند.

*از موافقان کی روش هم هستی؟درست است؟

من همیشه از کی روش حمایت کردم.او مربی بزرگی است،دانش بالایی دارد و ما باید از تواناییهایش در تیم ملی استفاده کنیم.به نظرم تیم ملی بهترین بازی ها را با او انجام داد و مامی توانیم با این مربی در آینده هم نتایج بهتری کسب کنیم.

*حرفی اگر باقی مانده ، می شنویم؟

از مجله خوب تان تشکر می کنم.از همه مخاطبانم که بیشترین لطف و مهربانی را به من داشتهاند هم ممنونم و برای همه آنها آرزوی موفقیت دارم و به طرفدارانم که دوستانم هستند،می گویم حمید عسکری تک تک شما را دوست دارد.

«« اینستاگرام رسمی سایت : khasaskari لطفا follow کنید »»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Zahra در تاریخ 1394/04/16 و 22:29 دقیقه ارسال شده است

آهای حمید عسکری ما کمایی ها ضربان قلبمونو رو خنده های تو تنظیم کردیم پس بخند تا زنده بمونیم ;-)

این نظر توسط sajjad در تاریخ 1394/04/16 و 21:34 دقیقه ارسال شده است

ممنون خیلی عالی بود خیلی دوست دارم حمید جون

این نظر توسط S در تاریخ 1394/04/16 و 13:48 دقیقه ارسال شده است

اقا الیاس مرسی... مصاحبه جالبی بود.
پاسخ : خواهش میکنم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین قطعه البوم از عشق؟
    تبلیغات
    پیج اینستاگرام سایت
    نرم افزار اندروید سایت

    ستاد ساماندهی کشور

    سایت خاص عسکری در تاریخ 28 اردیبهشت 94 در سایت ستاد ساماندهی کشور ثبت شد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 279
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 711
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 982
  • باردید دیروز : 239
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,274
  • بازدید ماه : 7,608
  • بازدید سال : 37,462
  • بازدید کلی : 1,547,554
  • تبلیغات

    صفحه فیسبوک حمیدعسکری

    کنسرت های اینده

    برنامه کنسرت های اینده
    تبادل لینک